پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

آشنایی با آی اس پی (ISP)

آی اس پی (ISP) برگرفته از کلمه «Internet Servise Provider» شرکت خدمات سرویس های اینترنت است. مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP)، خدمات متعددی نظیر پست الکترونیکی و دستیابی به اینترنت را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. بیشتر این مراکز خدمات اینترنتی، شامل شرکتی است که امکان دستیابی به اینترنت و دیگر سرویس های وب را فراهم می کند. مراکز ارائه دهنده خدمات اینترنت علاوه بر نگهداری و پشتیبانی از یک خط مستقیم به اینترنت، فعالیت های متعدد دیگری نظیر نگهداری و پشتیبانی از سرویس دهندگان وب را نیز انجام می دهند.
برای شناخت این مراکز باید بگویم شما اکنون با خط تلفن به صورت دایل آپ DialUP یا ای دی اس ال، خطوط پر سرعت Adsl به اینترنت متصل شده اید؛ شرکتی که کارت اینترنتی آن را خریداری کرده اید و اکنون به شماره های شبکه آن متصل شده اید یا از خدمات اینترنت پر سرعت آن بهره می برید، در اصل آی اس پی یا مرکز ارائه سرویس های اینترنتی است. فروش پهنای باند و سرویس های اتصال کاربر به اینترنت یکی از خدمات این شرکت هاست. در این گفتار خدماتی که یک ISP ارائه می کند، مرور می شود.
اقتصاد اینترنت
ورود اینترنت به سازمان ها و مراکز اقتصادی سر منشاء آغاز و پایه ریزی اقتصاد دیجیتال، اقتصاد شبکه، اقتصاد اینترنت یا اقتصاد وب است.

دانلود مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد