پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

نکته ها و ترفندهای ویندوز

سوئیچ کاربران با یک میانبر دسک تاپ در ویندوز اکس پی، و ویندوز 7 و ویستای Ultimate

خصوصیت Switch User در ویندوز اکس پی ویستا به شما امکان می دهد که امکان دستیابی کامپیوتر را بی آن که مجبور باشید که ابتدا از حساب خود خارج شوید (log out کنید) برای کسی دیگر فراهم کنید. گزینه Switch User از طریق منوی Start قابل دستیابی است، اما یک میانبر برای آن میتوانید در دسک تاپ بسازید، و سریع تر عمل سوئیچ به یک حساب دیگر را انجام دهید. (یادآوری: این ترفند در همه نگارش های ویندوز اکس پی، برای ویندوز 7 و ویستای Ultimate کار می کند، اما در ویستای Home Basic یا Home Premium قابل اجرا نیست).
برای ساخت میانبر Switch User، روی یک نقطه خالی دسک تاپ کلیک - راست کنید و New را انتخاب کنید و سپس روی Shortcut کلیک کنید. در کادر مکان، عبارت زیر را تایپ کنید:

c:\windows\system32\tsdiscon.exe

روی Next کلیک کنید، نام میانبر را Switch User بگذارید، و روی Finish کلیک کنید. هنگامی که این میانبر را به کار بگیرید، حساب شما قفل خواهد شد و سیستم به صفحه خوشامدگویی باز خواهد گشت و در نتیجه کاربر دیگر میتواند وارد حساب خودش شود. برای این که این میانبر یک آیکن مناسب تر داشته باشد، روی آن کلیک - راست کنید، Propertis را انتخاب کنید، و روی Change Icon کلیک کنید.
$
در ویندوز اکس پی یا ویستا و ویندوز 7 از IE8 Compatibility View استفاده کنید.
اگر به تازگی برنامه مرورگرتان را به8 Internet Explorer ارتقا داده باشید، ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که دیگر بعضی از سایت های وب درست کار نمی کنند، که به هنگام تماشای سایت هایی ممکن است روی بدهد که برای کار با IE7 طراحی شده اند. (نظر به این که IE8 با استانداردهای وب سازگارتر از نگارش های پیشین خود است، صفحات را در مقایسه با نگارشهای قبلی به گونه ای متفاوت پرداخت می کند).
هنگامی که با صفحه ای برخورد می کنید که ممکن است با IE8 مشکل داشته باشد، یک آیکن که به یک صفحه پاره شده(broken page ) شباهت دارد در سمت راست Address Bar به نمایش در خواهد آمد. اگر روی آن کلیک کنید IE8 به حالت Compatibility View خواهد رفت، که باید به آن صفحه امکان بدهد که درست به نمایش در بیاید. پس از آن که Compatibility View را فعال کنید، باز نمایش این صفحه ممکن است یک یا دو ثانیه طول بکشد، اما مجبور نیستید که مرورگر را از نو به اجرا در بیاورید.


برای این که IE8 را وادار کنید که یک بانک اطلاعاتی از سایت های وب ناسازگار را بررسی کند و به طور خودکار به هنگامی که شما سایتی را بازدید می کنید که ممکن است به Compatibility View Settings را انتخاب کنید، و مربع کنار عبارت زیر را تیک دار کنید :

Include Updated Website Lists From Microsoft

در اینجا، خودتان نیز می توانید فهرستی از سایت ها را برای Compatibility View بسازید.
منبع: نشریه ریزپردازنده شماره183
/
س

www.pcdoc.blogsky.com

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد