پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

پایگاه مقالات کامپیوتر

مرکز دانلود جدیدترین مقالات کامپیوتر

برترین برنامه های رایگان 1388

1)برنامه های ترفندزنی وکارآمد سازی

AlacrityPC  Ken Salter
alacritypc.kensalter.com

کامپیوترهای جدید برای پشتیبانی از انواع سخت افزار مجبورند تعداد زیادی پراسس(1) و سرویس را در زمینه اجرا کنند، اما اینگونه برنامه ها به ویژه به هنگام اجرای بازی های پرگرافیک می توانند کامپیوتر را آهسته کنند. AlacrityPC به طور موقت پراسس هایی را که شما به عنوان «not currently needed» مشخص کرده باشید غیر فعال می کند و سپس بازی مورد نظرتان را به اجرا در می آورد. هنگامی که بازی را ببندید، AlacrityPC برنامه های متوقف شده را از نو به اجرا در می آورد.

Real Temp TechPowerUp
http://www.techpowerup.com
پردازنده های سری Core2 و i7 اینتل (و Xeon های مبتنی بر چنین هسته هایی) بر خلاف پردازنده های پیشین اینتل دارای حسگرهای حرارتی ای هستند که اولاً خواندن آنها کمی دشوار است و ثانیاً یک حد بالای حرارتی مشخص ندارند. در نتیجه بسیاری از برنامه های دماخوان پردازنده ها در خواندن دمای این پردازنده ها مشکل دارند. دقت اندازه گیری های این برنامه از چنین پردازنده هایی بسیار خوب است.

Drivercleaner Driver Heaven
http://www.drivercleaner.net
گاهی هنگامی که یک دستگاه ران (2)را ارتقا می دهید بخش هایی از دستگاه ران قدیمی باقی می ماند، و این پسمانده ها اغلب سبب ایجاد ضربه، هنگ کردن برنامه ها، و آهستگی کارها می شوند. Drivercleaner می داند که چگونه دستگاه ران های Nvidia، ATI، اینتل، Creative Labs، Realtek، Logitech ، مایکروسافت و مانند آن را حذف کند. کافی است آن را اجرا کنید ودستگاه ران هایی را که می خواهید حذف شوند انتخاب کنید، و دستگاه ران جدید را طوری نصب کنید که گویی اصلاً نگارش قدیمی آن وجود نداشته است.

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد